Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Referat Spraw Obywatelskich i Administracyjnych ›
- Referat Planowania Przestrzennego ›
- Referat Gospodarki Finansowej ›
- Stanowisko ds. Oświaty ›
- Referat Infrastruktury Technicznej ›
- Referat Gospodarki Gruntami ›
Kierownik Referatu: Teresa Migdał
Siedziba: Urząd Gminy Zielona Góra ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 65-021 Zielona Góra II piętro, p. 305-308
Telefon kontaktowy: 68-475 56 90 wew. 3070, kom. 603 353 059
Godziny urzędowania: poniedziałek 8.00- 17.00 wtorek 7.00 - 15.00 środa 7.00 - 15.00 czwartek 7.00 - 15.00 piątek 7.00 - 14.00
- Dzierżawa nieruchomości gminnych
- Ustalenie numeru porządkowego dla nieruchomości
- Podział nieruchomości
- Rezygnacja z umowy dzierżawy nieruchomości gminnej
- Rozgraniczenie nieruchomości
- Sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Zielona Góra
- Sprzedaż nieruchomości gminnej dotychczasowemu użytkownikowi wieczystemu w trybie bezprzetargowym
- Udzielenie bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność gminy , a wykorzystywanej na cele mieszkaniowe
- Wykonanie przez gminę prawa pierwokupu nieruchomości gruntowej
- Zamiana nieruchomości
- Wydanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z zadrzewień
- Zezwolenie na uprawę maku i konopii
- Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
- Opłata adiacencka
- Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego
- Przesunięcie terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości
- Oddanie nieruchomości w trwały zarząd
- Zespół ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji ›