ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Szczegóły informacji

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,

Informacja ogłoszona dnia 2013-02-25 23:11:45 przez Robert Kubicki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 25 lutego 2013 r.
 
 
 
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na   wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra
referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,
 
I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami winien spełniać następujące wymagania:
  1. posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
  2. posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem ;
  3. posiadać minimum 3 letni staż pracy zawodowej w administracji publicznej (preferowana praca w administracji samorządowej);
  4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw  publicznych; 
  5. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6.  cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
       2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
    a) ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami  wykonawczymi;
    b)  ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi;
    c) ustawy o samorządzie gminnym;
    d) ustawy o dostępie do informacji publicznej;
    e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2)  umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja 
     pracy;
  1. komunikatywność i wysoka kultura osobista.
II.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
         1. Sporządzanie projektów umów dzierżawy i użyczenia na grunty będące w zasobie 
          komunalnym oraz prowadzenie rejestru zawartych umów.
         2. Wprowadzanie zmian w rejestrach ewidencji gruntów i na mapach ewidencyjnych      
          w oparciu o zawiadomienia z Sądu Rejonowego, Kancelarii Notarialnych oraz 
          Starostwa Powiatowego.
         3. Współpraca z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany 
          ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi              
          i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
           1. Praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie   
            uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku             w budynku Urzędu Gminy.
           2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
            3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne 
            przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
            1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób              niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów                  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych    
             przekroczył 6 %.
                  W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy          
             z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.                
            1458 z późn. zm.).     
V. 1. Wymagane dokumenty:
    1) curriculum Vitae;
    2) list motywacyjny;
    3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
     4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub  opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
    5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
 w ofercie pracy do celów rekrutacji;
    8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli,  
     którzy  mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 
      i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa     
     tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony    
 w przepisach o służbie cywilnej.
      2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
       i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu   
       Karnego.
   3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed 
    zawarciem   stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie  
    figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
   4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:  do 8 marca 2013 r.
      2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
         w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko referenta w Referacie  
         Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra” .      
      3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
    5. Informacje dodatkowe:
       1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
            rozpatrywane;
      2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się
            do  postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
 
                                                                                                          WÓJT                                                                                       /-/ mgr Mariusz Zalewski
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Heliniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Heliniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-25 23:11:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-25 23:11:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-02-25 23:11:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
32480 raz(y)