Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Szczegóły informacji
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-25 23:11:45 przez Robert Kubicki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 25 lutego 2013 r.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra
referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,
I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem ;
- posiadać minimum 3 letni staż pracy zawodowej w administracji publicznej (preferowana praca w administracji samorządowej);
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi;
b) ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi;
c) ustawy o samorządzie gminnym;
d) ustawy o dostępie do informacji publicznej;
e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja
pracy;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie projektów umów dzierżawy i użyczenia na grunty będące w zasobie
komunalnym oraz prowadzenie rejestru zawartych umów.
2. Wprowadzanie zmian w rejestrach ewidencji gruntów i na mapach ewidencyjnych
w oparciu o zawiadomienia z Sądu Rejonowego, Kancelarii Notarialnych oraz
Starostwa Powiatowego.
3. Współpraca z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany
ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi
i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
1. Praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie
uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne
przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.
1458 z późn. zm.).
V. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli,
którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2
i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa
tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.
w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu
Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed
zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie
figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do 8 marca 2013 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko referenta w Referacie
Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra” .
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
WÓJT /-/ mgr Mariusz Zalewski
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-25 23:11:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-25 23:11:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-25 23:11:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32480 raz(y) |