ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Szczegóły informacji

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego,

Informacja ogłoszona dnia 2012-11-27 14:54:24 przez Robert Kubicki

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                             Zielona Góra, dnia 27.11.2012 r.
 
 
 
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na   wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego,
 
I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego winien spełniać następujące wymagania:
  1. posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
  2. posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: gospodarka przestrzenna, architektura i urbanistyka, budownictwo lub pośrednictwo w obrocie nieruchomościami);
  3. posiadać minimum 3 letni staż pracy zawodowej;
  4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw  publicznych; 
  5. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6.  cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
       2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
    a) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami  wykonawczymi;
     b) ustawy o dostępie do informacji publicznej;
     c) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2)  umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja 
     pracy;
  1. komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  2. preferowana praca w administracji samorządowej.
 
II.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
        1. W ramach obowiązków podstawowych:
            1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowywaniu 
                przestrzennym, w tym:
  a) przygotowywanie na wniosek inwestora informacji o przeznaczeniu gruntów   w miejscowych planach zagospodarowywania przestrzennego oraz studium uwarunkowań  i  kierunków zagospodarowywania przestrzennego gminy;
   b) współdziałanie przy wydawaniu lub zmianie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy.
         2. W ramach zastępstwa :
                1) prowadzenie spraw  wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska oraz                      ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale                            społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na                             środowisko, w tym:
                    a) prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji
                    o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
                    b) prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na             środowisko przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla                   przedsięwzięcia ;
                    c)  prowadzenie procedur związanych z zapewnieniem udziału społeczeństwa                 w postępowaniach administracyjnych dotyczących oceny oddziaływania                         przedsięwzięcia na środowisko oraz wydania decyzji o środowiskowych                         uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
 
 
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
            1. Praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie   
            uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku             w budynku Urzędu Gminy.
            2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
            3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne 
            przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
 
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
            1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób              niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów                  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych    
             przekroczył 6 %.
                  W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy          
             z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.                
            1458 z późn. zm.).     
 
V. 1. Wymagane dokumenty:
    1) curriculum Vitae;
    2) list motywacyjny;
    3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
     4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub  opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
    5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
 w ofercie pracy do celów rekrutacji;
    8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli,  
     którzy  mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 
      i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa     
     tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony    
 w przepisach o służbie cywilnej.
      2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
      i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu   
      Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:  do 10 grudnia 2012 r.
      2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
         w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Inspektora w Referacie  
         Planowania Przestrzennego w Urzędzie Gminy Zielona Góra” .      
      3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
  5. Informacje dodatkowe:
       1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
            rozpatrywane;
      2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się
            do  postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-27 14:54:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-27 14:54:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-27 14:54:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
36612 raz(y)