2011
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zarządzenie Nr XXVIII.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXVIII.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXVIII.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-11-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-11-04 13:34:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-11-04 13:34:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-11-04 13:35:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2010 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXV.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXV.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXV.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-12-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-08 09:18:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-08 09:20:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:56:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2091 raz(y) |
Zarządzenie NrXXXVIII.2011 zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr XXXVIII.2011
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 28 listopada 2011 r.
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 28 listopada 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 7 pkt 1 i 3 i art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 223, poz. 1458 z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr XVIII/09 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 16 listopada 2009 r. w sprawie regulaminie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, wprowadza się następujące zmiany:
1) § 8 otrzymuje brzmienie:
„ § 8. 1. Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze winno zawierać:
1) nazwę i adres jednostki;
2) określenie stanowiska;
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe;
4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku;
5) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;
6) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %;
7) wskazanie wymaganych dokumentów;
8) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
2. Wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt 3, określa się w sposób następujący:
1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku;
2) wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.
3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w § 15 ust.
7, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.”
2) w § 15 po ust. 5 dodaje się ust. 6 i 7 w brzmieniu:
„ 6. W toku drugiego etapu naboru Komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe;
7. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 6”.
3) w § 18 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osoba wyłonioną w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów , o których mowa w § 15 ust. 6. Przepis § 15 ust. 7 stosuje się odpowiednio”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Zielona Góra.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz dane XML Zarządzenie NrXXXVIII.2011 zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych. Drukuj informację Zarządzenie NrXXXVIII.2011 zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-11-29 08:34:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-11-29 08:34:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:56:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2071 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXVIII.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXVIII.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXVIII.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-23 07:59:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-23 08:00:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:57:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2067 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXiX.2011 w sprawie zmiany Regulaminu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXiX.2011 w sprawie zmiany Regulaminu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXiX.2011 w sprawie zmiany Regulaminu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-23 07:58:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-23 07:59:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:57:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2052 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXV.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXV.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXV.2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-07-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-07-18 14:35:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-07-18 14:38:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:58:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2136 raz(y) |
ZARZĄDZENIE Nr XXI.2011 w sprawie określenia zasad postępowania oraz zabezpieczenia pomieszczeń i obiektu Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML ZARZĄDZENIE Nr XXI.2011 w sprawie określenia zasad postępowania oraz zabezpieczenia pomieszczeń i obiektu Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację ZARZĄDZENIE Nr XXI.2011 w sprawie określenia zasad postępowania oraz zabezpieczenia pomieszczeń i obiektu Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-05-24 08:33:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-05-24 08:35:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:58:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1970 raz(y) |
ZARZĄDZENIE NR XX.2011 w sprawie ustalenia zasad korzystania z telefonów służbowych stacjonarnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML ZARZĄDZENIE NR XX.2011 w sprawie ustalenia zasad korzystania z telefonów służbowych stacjonarnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację ZARZĄDZENIE NR XX.2011 w sprawie ustalenia zasad korzystania z telefonów służbowych stacjonarnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-05-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-05-24 08:31:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-05-24 08:33:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:58:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2065 raz(y) |
Zarządzenie Nr XVI /11 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XVI /11 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej Drukuj informację Zarządzenie Nr XVI /11 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-04-21 15:07:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-04-21 15:08:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:59:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2102 raz(y) |
Zarządzenie Nr VIII /11 w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr VIII /11 w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr VIII /11 w sprawie ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-02-08 12:01:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-02-08 12:01:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-14 08:59:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2070 raz(y) |