2013
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zarządzenie Nr XXVIII / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXVIII / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXVIII / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Łuczak- Kumorek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-12-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łuczak- Kumorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-12-31 08:16:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-12-31 08:16:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-31 08:17:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2633 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXVII / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra 3 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXVII / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra 3 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXVII / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra 3 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łuczak- Kumorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-12-13 08:32:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-12-13 08:32:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-13 08:33:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2640 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXVI / 2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 03 grudnia 2013 roku w sprawie projektu planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra na 2014 rok.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr XXVI / 2013
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 03 grudnia 2013 roku
w sprawie projektu planu finansowego wydatków budżetowych
Urzędu Gminy Zielona Góra na 2014 rok.
Na podstawie art. 248 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 roku , poz. 885 z późn.zm.) zarządza się co następuje:
§ 1. Przyjmuje się projekt planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra na 2014 rok, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia .
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy Zielona Góra .
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Zielona Góra
Mariusz Zalewski
Załącznik
do Zarządzenia Nr XXVI / 2013
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 03 grudnia 2013 roku
PROJEKT PLANU FINANSOWEGO WYDATÓW BUDŻETOWYCH
URZĘDU GMINY ZIELONA GÓRA na 2014 rok
Lp
|
Dz.
|
Rozdz.
|
§
|
Wyszczególnienie
|
Kwota w zł
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.
|
010
|
|
|
ROLNICTWO i ŁOWIECTWO
|
200 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
01008
|
|
Melioracje wodne
|
120 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2830
|
- dotacja cel.z budż.na fin.lub dofin.zad.zlec.do
real.poz.jedn.nie zal.do s.f.p.
|
120 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
01010
|
|
Infrastruktura wodociąg.i sanitacyjna wsi
|
70 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4300
6010
|
- zakup usług pozostałych
- wydatki na zakup i objecie akcji ….
|
10 000
60 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
01030
|
|
Izby rolnicze
|
10 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2850
|
- wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wys.
2% uzyskanych wpływów z podatku roln.
|
10 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
|
020
|
|
|
LEŚNICTWO
|
130 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
02095
|
|
Pozostała działalność
|
130 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4300
|
- zakup usług pozostałych
|
130 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.
|
600
|
|
|
TRANSPORT i ŁĄCZNOŚĆ
|
2 297 600
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60004
|
|
Lokalny transport zbiorowy
|
1 396 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2310
|
- dotacje celowe przekazane gminie na zadania
bieżące real. na podst.porozumień między j.s.t.
|
1 396 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60011
|
|
Drogi publiczne krajowe
|
1 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4510
|
- opłaty na rzecz budżetu państwa
|
1 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60013
|
|
Drogi publiczne wojewódzkie
|
71 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4520
6300
|
- opłaty na rzecz budżetów j.s.t.
- dotacja celowa na pom. fin. udzielaną między
j.s.t. na dofin.wlas. zadań inw.i zakupów inw.
|
1 000
70 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60014
|
|
Drogi publiczne powiatowe
|
23 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4520
6300
|
- opłaty na rzecz budżetów j.s.t..
- dotacja celowa na pom. fin. udzielaną między
j.s.t. na dofin.wlas. zadań inw.i zakupów inw.
|
3 000
20 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60015
|
|
Drogi publiczne w miastach na prawach powiat
|
100
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4520
|
- opłaty na rzecz budżetów j.s.t.
|
100
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60016
|
|
Drogi publiczne gminne
|
410 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4270
4300
6050
6060
|
- zakup usług remontowych
- zakup usług pozostałych
- wydatki inwestycyjne jednostek budżet.
- wydatki na zakupy inwest. jedn. budżet.
|
180 000
185 000
40 000
5 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60017
|
|
Drogi wewnętrzne
|
396 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4270
4300
6050
|
- zakup usług remontowych
- zakup usług pozostałych
- wydatki inwestycyjne jednostek budżet.
|
150 000
100 000
146 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.
|
700
|
|
|
GOSPODARKA MIESZKANIOWA
|
1 347 780
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
70005
|
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami
|
1 347 780
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4300
4430
4480
4500
4510
4520
4590
6060
|
- zakup usług pozostałych
- różne opłaty i składki
- podatek od nieruchomości
- pozostałe podatki na rzecz budżetów j.s.t.
- opłaty na rzecz budżetu państwa
- opłaty na rzecz budżetów j.s.t.
- kary i odszkodowania wypł. na rzecz os.fiz.
- wydatki na zakupy inwestycyjne jedn.budż
|
150 000
2 000
1 021 390
390
30 000
4 000
40 000
100 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.
|
710
|
|
|
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
|
636 838
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
71004
|
|
Plany zagospodarowania przestrzennego
|
284 838
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2319
4170
4300
|
- dotacje cel. przekazane gminie na zad.bież.
real. na podst. porozumień między j.s.t.
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup usług pozostałych
|
14 838
10 000
260 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
71014
|
|
Oprac. geodez. i kartograficzne
|
352 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4210
4300
|
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup usług pozostałych
|
2 000
350 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.
|
750
|
|
|
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
|
8 060 197
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75011
|
|
Urzędy wojewódzkie - zad.zlec.
|
127 900
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4010
4040
4110
4120
|
- wynagrodzenia osob.pracowników
- dodatkowe wynagrodzenia roczne
- składki na ubezp.społeczne
- składki na Fundusz Pracy
|
98 400
8 500
18 380
2 620
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75022
|
|
Rady gmin
|
411 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
3030
4210
4300
4360
|
- różne wydatki na rzecz osób fizyczn.
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup usług pozostałych
- opłaty z tytułu zakupu usług telekom. świad-
czonych w ruch.pub. sieci telef.
|
384 500
18 000
7 000
1 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75023
|
|
Urzędy gmin
|
6 991 197
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
3020
4010
4040
4110
4120
4170
4210
4260
4270
4280
4300
4350
4360
4370
4400
4410
4420
4430
4440
4520
4700
6050
6060
|
- wydatki os.nie zalicz.do wynagr.
- wynagrodzenia osob.pracownika
- dodatkowe wynagr.roczne
- składki na ubezp. społeczne
- składki na Fundusz Pracy
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup energii
- zakup usług remontowych
- zakup usług zdrowotnych
- zakup usług pozostałych
- zakup usług dostępu do sieci Internet
- opłaty z tytułu zakupu usług telekom. świad-
czonych w ruch.pub. sieci telef.
- opłaty z tytułu zakupu usług telekom. świad-
czonych w stacjonarnej pub. sieci telef..
- opłaty za adm.i czynsze za bud., lokale i po-
mieszczenia garażowe
- podróże służbowe krajowe
- podróże służbowe zagraniczne
- różne opłaty i składki
- odpisy na zakład.fund.świad.socjalnych
- opłaty na rzecz budżetów j.s.t.
- szkolenia prac.nie będących czł.korp.sł.cywil
- wydatki inwestycyjne jednostek budżet.
- wydatki na zakupy inwest. jedn. budżet.
|
7 500
4 413 500
324 000
815 000
116 000
37 000
208 000
250 000
25 000
10 000
180 000
25 000
20 000
20 000
3 050
30 000
5 000
20 000
86 147
11 000
25 000
290 000
70 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75075
|
|
Promocja j.s.t.
|
410 200
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4110
4120
4170
4210
4260
4300
4410
4420
4430
|
- składki na ubezp. społeczne
- składki na Fundusz Pracy
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup energii
- zakup usług pozostałych
- podróże służbowe krajowe
- podróże służbowe zagraniczne
- różne opłaty i składki
|
1 000
200
30 000
70 000
2 000
300 000
1 000
3 000
3 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75095
|
|
Pozostała działalność
|
119 900
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4018
4019
4100
4118
4119
4218
4219
4210
4300
4430
|
- wynagrodzenia osob.pracownika
- wynagrodzenia osob.pracownika
- wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne
- składki na ubezp. społeczne
- składki na ubezp. społeczne
- składki na Fundusz Pracy
- składki na Fundusz Pracy
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup usług pozostałych
- różne opłaty i składki
|
4 257
473
55 000
732
81
51
6
3 000
2 300
54 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.
|
751
|
|
|
URZ.NACZ.ORG.WŁ.PAŃST.,KONTR. i
OCH.PRAWA oraz SĄD.- zad. zlec.
|
3 170
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75101
|
|
Urzędy nacz.org.wł.pań.kontr.i ochr.praw.
|
3 170
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4010
4110
4210
|
- wynagrodzenia osob. pracowników
- składki na ubezp. społeczne
- zakup materiałów i wyposażenia
|
1 800
310
1 060
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8.
|
752
|
|
|
OBRONA NARODOWA.- zad. zlec.
|
1 600
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75212
|
|
Pozostałe zadania obronne
|
1 600
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4170
|
- wynagrodzenia bezosobowe
|
1 600
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9.
|
754
|
|
|
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE i
OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA
|
1 091 742
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75404
|
|
Komendy wojewódzkie Policji
|
123 823
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2800
|
- dotacja celowa z budżetu dla pozostałych
jednostek zal. do s.f.p.
|
123 823
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75406
|
|
Straż graniczna
|
2 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
3000
|
- wpłaty jednostek na państw.fundusz celowy
|
2 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75412
|
|
Ochotnicze straże pożarne
|
635 991
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
3030
4110
4120
4170
4210
4260
4270
4280
4300
4350
4370
4430
4520
6050
6060
|
- różne wydatki na rzecz osób fizycznych
- składki na ubezp. społeczne
- składki na Fundusz Pracy
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup energii
- zakup usług remontowych
- zakup usług zdrowotnych
- zakup usług pozostałych
- zakup usług dostępu do sieci Internet
- opłaty z tytułu zakupu usług telekom. świad-
czonych w stacjonarnej pub. sieci telef.
- różne opłaty i składki
- opłaty na rzecz budżetów j.s.t.
- wydatki inwestycyjne jednostek budżet.
- wydatki na zakupy inwest.jedn.budżet.
|
50 000
7 000
700
100 000
150 000
70 000
80 000
26 250
64 000
1 000
2 000
19 741
3 600
20 000
41 700
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75414
|
|
Obrona cywilna
|
27 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4170
4210
4260
4300
4430
|
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup energii
- zakup usług pozostałych
- różne opłaty i składki
|
1500
11 000
1 000
12 000
2 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75416
|
|
Straż Gminna
|
287 428
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
3020
4010
4040
4110
4120
4210
4260
4270
4280
4300
4360
4410
4430
4440
4700
|
- wydatki os.nie zalicz.do wynagr.
- wynagrodzenia osobowe prac.
- dodatkowe wynagr.roczne
- składki na ubezp. społeczne
- składki na Fundusz Pracy
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup energii
- zakup usług remontowych
- zakup usług zdrowotnych
- zakup usług pozostałych
- opłaty z tytułu zakupu usług telekom. świad-
czonych w ruch.pub. sieci telef.
- podróże służbowe krajowe
- różne opłaty i składki
- odpisy na ZFŚS
- szkolenia prac.nie będących czł.korp.sł.cywil.
|
13 000
183 000
13 570
33 790
4 810
15 000
500
5 000
1 000
5 000
3 000
1 000
2 200
4 558
2 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75421
|
|
Zarządzanie kryzysowe
|
15 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4210
|
- zakup materiałów i wyposażenia
|
15 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10.
|
757
|
|
|
OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO
|
1 944 077
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75702
|
|
Obsługa papier.wart.,kredyt.i pożycz.j.s.t.
|
1 088 717
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
8110
|
- odsetki od samorz. papierów wart. lub zacią-
gniętych prze j.s.t. pożyczek i kredytów
|
1 088 717
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75704
|
|
Rozliczenia z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez j.s.t.
|
855 360
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
8020
|
- wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji
|
855 360
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11.
|
758
|
|
|
RÓŻNE ROZLICZENIA
|
875 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75814
|
|
Różne rozliczenia finansowe
|
5 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4300
|
- zakup usług pozostałych
|
5 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75818
|
|
Rezerwy ogólne i celowe
|
870 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4810
6800
|
- rezerwy
w tym:- ogólna – 110 000
- celowa na zarządzanie kryzysowe – 135.000
- celowa na wymagany udział środków własnych
przy realizacji programów i projektów – 30 000
- rezerwy na inwestycje i zakupy inwestycyjne
w tym celowa na wymagany udział środków własnych
przy realizacji programów i projektów – 95 000
|
275 000
595 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12.
|
801
|
|
|
OŚWIATA i WYCHOWANIE
|
1 184 656
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
80101
|
|
Szkoły podstawowe
|
40 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
6050
|
- wydatki inwest. jedn. budżet.
|
40 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
80104
|
|
Przedszkola
|
652 322
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2540
2900
|
- dotacja podmiotowa z budżetu dla niepub.
jednostki systemu oświaty
- wpłaty gmin na rzecz innych j.s.t. na dofinan.
zadań bieżących
|
355 948
296 374
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
80106
|
|
Inne formy wychowania przedszkolnego
|
110 845
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2540
2900
|
- dotacja podmiotowa z budżetu dla niepub.
jednostki systemu oświaty
- wpłaty gmin na rzecz innych j.s.t. na dofinan.
zadań bieżących
|
93 850
16 995
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
80146
|
|
Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli
|
60 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
3250
|
- stypendia różne
|
60 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
80195
|
|
Pozostała działalność
|
321 489
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2820
3020
4010
4110
4120
4170
4210
4300
4307
4309
4330
|
- dotacja cel.z budż.na fin.lub dofin.zad.zlec.
do real. stowarzyszeniom
- wydatki os.nie zalicz.do wynagr.
- wynagrodzenia osob.pracownika
- składki na ubezp. społeczne
- składki na Fundusz Pracy
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup usług pozostałych
- zakup usług pozostałych
- zakup usług pozostałych
- zakup usług przez j.s.t. od innych j.s.t.
|
20 000
31 912
104 372
16 785
3 340
1 000
15 000
53 000
51 918
9 162
15 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13.
|
851
|
|
|
OCHRONA ZDROWIA
|
411 200
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
85153
|
|
Zwalczanie narkomanii
|
4 700
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
4210
4240
4280
4300
|
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup pomocy nauk., dydakt. i książek
- zakup usług zdrowotnych
- zakup usług pozostałych
|
1 200
1 000
1 000
1 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
85154
|
|
Przeciwdziałanie alkoholizmowi
|
226 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2360
2820
4010
4110
4120
4170
4210
4240
4280
4300
4390
4430
4700
|
- dotacje cel.z budż.j.s.t., udz. w trybie art.221
ustawy, na finansowanie lub dofin.zadań zlec. do real. org. prow. działalność poż.publicz.
- dotacja cel.z budż.na fin.lub dofin.zad.zlec.
do real. stowarzyszeniom
- wynagrodzenia osob.pracownika
- składki na ubezp.społ.
- składki na Fundusz Pracy
- wynagrodzenia bezosobowe
- zakup materiałów i wyposażenia
- zakup pomocy nauk., dydakt. i książek
- zakup usług zdrowotnych
- zakup usług pozostałych
- zakup usł.obej.wykon.ekspertyz,analiz i opinii
- różne opłaty i składki
- szkolenia prac.nie będących czł.korp.sł.cywil.
|
30 000
150 000
9 500
2 000
1 000
11 000
6 000
2 000
2 000
7 000
4 000
500
1 500
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
85195
|
|
Pozostała działalność
|
180 000
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-12-06 11:28:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-12-06 11:29:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-06 11:29:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2658 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXV / 2013
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-12-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łuczak- Kumorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-12-02 14:45:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-12-02 14:45:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-02 14:46:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2692 raz(y) |
Zarządzenie Nr XXI / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XXI / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XXI / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-10-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-10-21 16:30:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-21 16:30:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-21 16:30:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2790 raz(y) |
Zarządzenie Nr XX / 2013
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-10-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łuczak- Kumorek, |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-10-02 09:54:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-02 09:55:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-02 09:55:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2842 raz(y) |
Zarządzenie Nr XIX / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XIX / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XIX / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: E. Łuczak-Kumorek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: E. Łuczak-Kumorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-30 08:09:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-10-02 09:55:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-02 09:55:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2765 raz(y) |
Zarządzenie Nr XVIII / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr XVIII / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra Drukuj informację Zarządzenie Nr XVIII / 2013 w sprawie zmiany planu finansowego wydatków budżetowych Urzędu Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: E. Łuczak-Kumorek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: E. Łuczak-Kumorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-07-26 13:24:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-07-26 13:24:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-07-26 13:25:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4083 raz(y) |
Zarządzenie nr XVII.2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 26 czerwca 2013 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie nr XVII.2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 26 czerwca 2013 r. Drukuj informację Zarządzenie nr XVII.2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 26 czerwca 2013 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: E. Luczak-Kumorek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: E. Luczak-Kumorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-27 14:01:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-27 14:01:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-27 14:01:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2990 raz(y) |
Zarządzenie nr XVI.2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 17 czerwca 2013 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie nr XVI.2013
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 17 czerwca 2013 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.
Na podstawie z art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz § 7 ust. 2 zarządzenia Nr IV/09 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 27 lutego 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Gminy Zielona Góra , zarządza się co następuje:
§ 1. W celu przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą dla pracownika Referatu Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra Pani Magdaleny Goździelewskiej, powołuję Komisję Egzaminacyjną, zwaną dalej „Komisja”, w następującym składzie:
- Urszula Zamiatała - Przewodnicząca Komisji,
- Teresa Migdał - członek Komisji,
- Alicja Heliniak - członek Komisji.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Zielona Góra.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz dane XML Zarządzenie nr XVI.2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 17 czerwca 2013 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą. Drukuj informację Zarządzenie nr XVI.2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 17 czerwca 2013 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-17 15:33:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-17 15:33:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-06-17 15:33:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2975 raz(y) |