ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a

nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,
Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra


I. 1. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe ;
3) posiadać 3 – letni staż pracy w administracji (preferowany w administracji samorządowej);
4) posiadać doświadczenie zawodowe z zakresu problematyki funduszy UE;
5) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
6) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
2) dyspozycyjność;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) koordynowanie i monitorowanie realizacji programów rozwojowych Gminy;
2) przygotowywanie projektów i realizacja działań w oparciu o krajowe i europejskie fundusze pomocowe;
3) prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy strukturalnych od chwili złożenia wniosku do rozliczenia zadania;
4) koordynowanie i współdziałanie z referatami i samodzielnymi stanowiskami
w zakresie przygotowywania i realizacji projektów dofinansowywanych ze środków UE;
5) koordynowanie spraw wynikających ze Strategii i Planu Rozwoju Lokalnego Gminy, w tym:
a) pozyskiwanie środków z Funduszy Unijnych na realizację zadań oraz sporządzanie projektów unijnych,
b) administrowanie i prowadzenie sprawozdawczości ze zrealizowanych projektów współfinansowanych ze środków UE,
c) monitorowanie stanu zaawansowania prac nad wdrażaniem zadań wynikających ze Strategii i Planu Rozwoju Lokalnego Gminy;
5) przygotowywanie materiałów i redagowanie miesięcznika „GMINA ZIELONA
GÓRA – INFORMACJE”

II. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy
mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.

2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego.

3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
14.06.2011 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra”
w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się  do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Wójt Gminy Zielona Góra
/-/ Mariusz Zalewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-06-02 14:36:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-06-02 14:36:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-06-02 14:36:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2704 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO AUDYTORA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-20 13:24:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-20 13:25:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-20 13:25:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2726 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Audytora Wewnętrznego w Urzędzie Gminy Zielona Góra w wymiarze ½ etatu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 21.04.2011 r.


WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Audytora Wewnętrznego w Urzędzie Gminy Zielona Góra w wymiarze ½ etatu

I. 1. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie;
2) posiadać wykształcenie wyższe;
3) posiadać następujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control SelfAssessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) złożyć w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c) posiadać uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d) odbyć dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż ½ etatu, związanych z:
- przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
- realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 8, poz. 65 z późn. zm.);
- nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2007 r. Nr 231, poz. 1701 z późn. zm.);
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw
publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
7) posiadać co najmniej 3 - letni staż pracy lub wykonywać przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku audytora wewnętrznego.
2. Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej,
finansów publicznych oraz samorządu terytorialnego;
2) mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku audytora, głównego księgowego
lub kontroli finansowej jednostek sektora finansów publicznych;
3) samodzielność w pracy, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowanie rocznego planu audytu wewnętrznego w oparciu o analizę ryzyka,
mogącego pojawić się w zakresie gospodarki finansowej gminy oraz w jej
jednostkach organizacyjnych;
2) badanie i ocenianie adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej;
3) przeprowadzenie oceny przestrzegania przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
także w jednostkach organizacyjnych w zakresie gospodarki finansowej;
4) przeprowadzenie oceny zabezpieczenia mienia gminnego;
5) przeprowadzenie oceny efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów
majątkowych gminy;
6) wykonywanie zadań doradczych w zakresie określonym, przez kierownika jednostki;
7) audyt wewnętrzny obejmować będzie zakresem swojego badania wszystkie obszary
działania gminy, w szczególności w zakresie gospodarki finansowej.
II. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu),
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) kserokopia dowodu osobistego.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: 06.05.2011 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko „Audytora Wewnętrznego w Urzędzie Gminy Zielona Góra” w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do
postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-21 15:01:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-21 15:03:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-21 15:03:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2576 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO AUDYTORA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-21 15:01:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-21 15:05:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-21 15:05:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2521 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Audytora Wewnętrznego w Urzędzie Gminy Zielona Góra w wymiarze ½ etatu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-05 12:47:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-05 12:48:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-05 12:48:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2427 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA W ZESPOLE DS. SPOŁECZNYCH, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-21 14:49:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-21 14:52:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 14:52:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2429 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA W ZESPOLE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-10 12:21:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-10 12:23:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-10 12:23:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, podinspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-02 08:29:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-02 17:56:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-02 17:56:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2373 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. KONTROLI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-02 08:07:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-02 08:08:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-02 08:08:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2413 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-02 08:05:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-02 08:06:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-02 08:06:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2349 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji