ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 19.09.2012 r. K.2110.5.6.2012
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
 
Informuję, że na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Technicznej wybrano kandydaturę Pana Tomasza Śmiejczaka zam. w Nowej Soli.
Uzasadnienie wyboru:
- czteroletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw z zakresu ochrony środowiska jednostce samorządu terytorialnego,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska objętego naborem,
 - dyspozycyjność.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-20 09:19:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-20 09:19:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-20 09:19:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
25220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

o g ł a s z a nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra: 1) Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej, 2) Podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Technicznej.

Akapit nr 1 - brak tytułu

WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra:
1) Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej,
2) Podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Technicznej.

I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe lub średnie o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: ekonomia, administracja);
3) posiadać doświadczenie zawodowe, (preferowana praca w administracji samorządowej);
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ordynacji podatkowej,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy o podatku rolnym,
- ustawy o podatku leśnym,
- postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
4) komunikatywność i wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) naliczanie podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego dla osób fizycznych
i prawnych w zakresie wymiaru podatków j.s.t.;
2) prowadzenie księgowości podatkowej w/w zakresie;
3) dokonywanie kontroli w zakresie zadeklarowanych podatków.
II. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: budownictwo, ochrona środowiska, inżynieria środowiska);
3) posiadać 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o ochronie środowiska,
- ustawy o ochronie zwierząt,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel);
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4) dyspozycyjność;
5) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności;
- prowadzenie ewidencji i kontroli zbiorników bezodpływowych,
- prowadzenie „zastępczego opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych”,
- wydawanie zezwoleń i decyzji wynikających z ww. ustawy;
2) współdziałanie przy opracowywaniu i realizacji regulaminu czystości i porządku w Gminie;
3) współdziałanie przy realizacji zadań organów Gminy wynikających z ustawy o odpadach, a w szczególności:
- opiniowanie programów gospodarki odpadami oraz zezwoleń na wytwarzanie, zbieranie, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów;
4) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych tematycznie z zakresem czynności.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowiskach j.w.:
1. Praca na przedmiotowych stanowiskach pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy oraz w terenie na obszarze Gminy Zielona Góra.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
V. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
do 3 września 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Zielona Góra” lub „oferta na stanowisko Podinspektora ds. ochrony środowiska” w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra”.
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Wójt Gminy Zielona Góra
/-/ Mariusz Zalewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-24 16:00:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-24 16:00:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-24 16:00:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
24362 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W ZESPOLE DS. SPOŁECZNYCH, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 09.03.2012 r.
K.2110.3.6.2012

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W ZESPOLE DS. SPOŁECZNYCH, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Informuję, że na stanowisko inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji wybrano kandydaturę Pana Pawła Wawryka zam. w Nowogrodzie Bobrzańskim.
Uzasadnienie wyboru:
- ośmioletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska objętego naborem,
- dyspozycyjność.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-16 12:16:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-16 12:16:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-16 12:16:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13089 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 05.03.2012 r.
K.2110.2.9.2012

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY
ZIELONA GÓRA

Informuję, że na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska w Referacie Infrastruktury Technicznej wybrano kandydaturę Pani Anny Duciewicz zam. w Zielonej Górze.
Uzasadnienie wyboru:
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw z zakresu ochrony środowiska,
-dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska objętego naborem,
- dyspozycyjność.
Wójt Gminy Zielona Góra
/- / Mariusz Zalewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-06 07:02:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-06 07:02:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-06 07:02:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11266 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. EKSPLOATACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 27.02.2012 r.
K.2110.2.7.2012

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. EKSPLOATACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH W REFERACIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Informuję, że na stanowisko podinspektora ds. eksploatacji obiektów komunalnych w Referacie Infrastruktury Technicznej wybrano kandydaturę Pana Łukasza Tajsnera zam. w Przylepie.
Uzasadnienie wyboru:
- roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw wchodzących w zakresu Referatu Infrastruktury Technicznej,
- dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska objętego naborem,
- dyspozycyjność.
Wójt Gminy Zielona Góra
/- / Mariusz Zalewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gmin Mariusz Zalewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gmin Mariusz Zalewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-06 07:01:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-06 07:01:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-06 07:01:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9378 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 03.02.2012 r.

WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

I. 1. Kandydat przystępujący do nabor winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem;
3) posiadać minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w samorządzie w prowadzeniu spraw z zakresu działalności pożytku publicznego i wolontariatu;
4) posiadać wiedzę z zakresu:
- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- przeprowadzania postępowania administracyjnego;
5) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
6) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy prawo zamówień publicznych;
- ustawy o finansach publicznych;
2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel);
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4) dyspozycyjność;
5) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
2) przygotowywanie rocznych planów finansowych dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi;
3) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań konkursowych w zakresie realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
4) rozliczanie rzeczowo-finansowej realizacji zadań przyjętych w ramach zawartych umów przez organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy;
5) przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykonywania zadania publicznego, przez organizacje pozarządowe;
6) współudział w zakresie prowadzenia spraw związanych z redagowaniem miesięcznika „GMINA ZIELONA GÓRA – INFORMACJE”;
7) współudział w tworzeniu i redagowaniu informacyjnej strony internetowej Urzędu Gminy Zielona Góra.
II. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
1. Praca na przedmiotowych stanowiskach pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy oraz w terenie na obszarze Gminy Zielona Góra.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
III. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
IV. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy
mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
do 14 lutego 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Inspektora w Zespole ds. Społecznych, Przedsiębiorczości i Promocji w Urzędzie Gminy Zielona Góra.
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-03 12:45:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-03 12:45:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-03 12:45:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6697 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra: 1) Podinspektora ds. eksploatacji obiektów komunalnych, 2) Podinspektora ds. ochrony środowiska.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 23.01.2012 r.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra:

1) Podinspektora ds. eksploatacji obiektów komunalnych,
2) Podinspektora ds. ochrony środowiska.

I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko podinspektora ds. eksploatacji obiektów komunalnych winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: budownictwo, zarządzanie, marketing);
3) posiadać 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- prawa budowlanego,
- ustawy o drogach publicznych,
- postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel);
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4) dyspozycyjność;
5) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zlecanie i odbiór robót związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów budowlanych na terenie Gminy Zielona Góra oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji obiektów budowlanych;
2) nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem placów zabaw na terenie Gminy Zielona Góra;
3) nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Gminy Zielona Góra;
4) nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem świetlic, skwerów, placów zieleni i parkingów na terenie Gminy Zielona Góra;
5) prowadzenie ewidencji dróg będących w zarządzie Gminy Zielona Góra.
II. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko podinspektora ds. ochrony środowiska winien spełniać następujące wymagania:

1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: budownictwo, ochrona środowiska, inżynieria środowiska);
3) posiadać 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o ochronie środowiska,
- ustawy o ochronie zwierząt,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word,
Excel);
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
4) dyspozycyjność;
5) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a w szczególności;
- prowadzenie ewidencji i kontroli zbiorników bezodpływowych,
- prowadzenie „zastępczego opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych”,
- wydawanie zezwoleń i decyzji wynikających z ww. ustawy;
2) współdziałanie przy opracowywaniu i realizacji regulaminu czystości i porządku w Gminie;
3) współdziałanie przy realizacji zadań organów Gminy wynikających z ustawy o odpadach, a w szczególności:
- opiniowanie programów gospodarki odpadami oraz zezwoleń na wytwarzanie, zbieranie, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów;
4) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych tematycznie z zakresem czynności.



III. Informacja o warunkach pracy na stanowiskach j.w.:
1. Praca na przedmiotowych stanowiskach pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy oraz w terenie na obszarze Gminy Zielona Góra.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

V. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy
mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.

2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.

3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do 3 lutego 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Podinspektora ds. eksploatacji obiektów komunalnych” lub „oferta na stanowisko Podinspektora ds. ochrony środowiska” w Referacie Infrastruktury Technicznej w Urzędzie Gminy Zielona Góra.

3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-23 16:03:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-24 08:34:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-24 08:34:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5438 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-23 07:20:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-23 07:55:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-23 07:55:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5431 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, podinspektora w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 05.07.2011 r.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze,
podinspektora w Referacie Gospodarki Finansowej
w Urzędzie Gminy Zielona Góra

I. 1. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2) posiadać wykształcenie i staż pracy:
a) wyższe ekonomiczne i 1- roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw finansowo-księgowych lub
b) średnie ekonomiczne i 3- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw finansowo- księgowych,
c) preferowana praca w administracji samorządowej oraz znajomość programu ZUS „Płatnik” ;
3) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
4) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
5) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie analityki płac;
2) prowadzenie rozliczeń z ZUS wg. systemu „Płatnik”;
3) rozliczanie delegacji służbowych;
4) uzgadnianie planów finansowych jednostek budżetowych;
5) udział w kontrolach finansowych podległych jednostek.
II. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria ( w formie kserokopii dokumentów i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej - art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
18.07.2011 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Zielona Góra” w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do
postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Wójt Gminy Zielona Góra
/Mariusz Zalewski/

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-06 13:28:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-06 13:28:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-06 13:28:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W ZESPOLE DS. SPOŁECZNYCH, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-06-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-06-27 09:55:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-06-27 10:06:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-06-27 10:06:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2666 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji