ˆ

Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie
ogłasza
nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr

1. Wymagania w stosunku do kandydatów
Wymagania niezbędne:
  • Obywatelstwo polskie
  • Ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
  • Niekaralność za przestępstwo umyślne
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (administracyjne lub ekonomiczne)
  • Doświadczenie, przy wykształceniu średnim min. 5 – letnie w zakresie zajmowanego stanowiska lub/i 3 letni staż pracy na stanowisku ds. Kadr w jednostkach oświatowych
  • Biegła znajomość przepisów dotyczących ustawy z dnia 26 stycznia 1982 – Karta Nauczyciela, Ustawy o systemie oświaty oraz przepisów dotyczących ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, Ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz BHP,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
Wymagania dodatkowe:
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań kadrowych (programy Word, Exel, SIO, Płatnik)
  • Obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę
  • Samodzielność i komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku
  • Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników PSP w Zawadzie, PG w Przylepie, PSP w Przylepie oraz Gminnego Przedszkola w Przylepie
  • Przygotowywanie dokumentów w oparciu o Kodeks pracy, Kartę Nauczyciela i inne akty prawne w zakresie zawierania umowy o pracę, trwania i rozwiązywania stosunku pracy
  • Współpraca z ZUS-em w zakresie spraw pracowniczych
  • Prowadzenie statystyki z zakresu spraw kadrowych – współpraca z GUS
3. Wymagane dokumenty:
  1. Curriculum vitae,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. Świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy i dokumentacja potwierdzająca wykonywanie obowiązków pracownika kadr,
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu),
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. Oświadczenie o braku prawomocnego skazania o przestępstwa umyślne,
  8. Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie w/w stanowiska
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji,
  10. Kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty można składać w terminie do dnia 30.12.2007r. osobiście w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie w godz. 9.00- 13.00 lub listem poleconym na adres
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zawadzie
ul. Szkolna 24
66-001 Zawada
z dopiskiem: nabór na stanowisko specjalista ds. kadr
5. Informacje dodatkowe:
  1. Telefon kontaktowy 0-68 3211268,
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
  3. Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne, zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie,
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej szkoły,
  6. Oferty kandydatów, którzy nie spełnili wymogów zostaną komisyjnie zniszczone.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dyrektor szkoły
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dyrektor szkoły
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-17 16:37:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-17 16:37:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-12-17 16:37:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1847 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja - nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-14 16:16:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-14 16:18:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-12-14 16:18:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1866 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 11.12.2007 r.

O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami
w Urzędzie Gminy Zielona Góra

1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezyjnym lub rolniczym, wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami lub wyższe administracyjne o specjalności zarządzanie nieruchomościami;
g) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o zamówieniach publicznych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
h) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2) wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość,
e) umiejętność pracy w zespole.
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
9) kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
2008-01-04
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-12-12 17:39:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-12-12 17:39:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-12-12 17:39:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1872 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 22.11.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra

ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami
w Urzędzie Gminy Zielona Góra
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. wymagania niezbędne:
    a) obywatelstwo polskie;
    b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
    c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
    d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
    e) nieposzlakowana opinia;
    f) wykształcenie średnie lub wyższe - geodezyjne, rolnicze lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ;
    g) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o zamówieniach publicznych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
    h) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
  2. wymagania dodatkowe:
    a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
    b) samodzielność i komunikatywność;
    c) wysoka kultura osobista;
    d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość,
    e) umiejętność pracy w zespole.
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.

3. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
9) kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
2007-12-07
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-11-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-11-23 09:46:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-11-23 09:46:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-11-23 09:46:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1895 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE SPRAW OBYWATELSKICH I OBRONNYCH W URZĘDZ[E GMINY ZIELONA GÓRA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-11-10 09:09:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-11-10 09:09:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-11-10 09:09:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1896 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-25 13:59:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-25 13:59:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-25 13:59:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1938 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

nabór na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 02.10.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra

ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych
w Urzędzie Gminy Zielona Góra


1.Wymagania w stosunku do kandydatów:
  1. wymagania niezbędne:
    a) obywatelstwo polskie;
    b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
    c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
    d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
    e) nieposzlakowana opinia;
    f) wykształcenie wyższe - kierunek administracja;
    g) co najmniej półroczny staż pracy z tytułu zatrudnienia w administracji publicznej. Dopuszcza się również półroczny staż lub przygotowanie zawodowe odbyte w administracji publicznej na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ;
    h) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
    i) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
  2. wymagania dodatkowe:
    a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
    b) samodzielność i komunikatywność;
    c) wysoka kultura osobista;
    d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość;
    e) wskazana znajomość języka niemieckiego;
    f) wskazane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
2.Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
  1. przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego wraz z wymaganymi załącznikami oraz potwierdzeniem uiszczenia opłaty za wydanie dowodu osobistego;
  2. sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku z danymi zawartymi w ewidencji ludności i aktach stanu cywilnego;
  3. obsługa programu komputerowego służącego do wprowadzania danych do Centrum Personalizacji Dokumentów;
  4. wydawanie dowodów osobistych;
  5. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i ewidencji związanych z wydawaniem, wymianą i utratą dowodów osobistych w tym kopert osobowych i rejestrów zgodnie z przepisami prawa, instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
  6. przekazywanie kopert osobowych do innych jednostek na terenie kraju oraz żądanie kopert osobowych z właściwych urzędów w przypadku wydawania dowodów osobistych osobom, które zmieniły miejsce zamieszkania.
3.Wymagane dokumenty:
  1. curriculum vitae;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy;
  4. referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
  7. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
  9. kserokopia dowodu osobistego.
4.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  1. termin:
    2007-10-16
  2. sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych” - w godzinach pracy urzędu;
  3. miejsce:
    Urząd Gminy Zielona Góra,
    ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
    65-021 Zielona Góra,
    I piętro, pok. 207 sekretariat.
5.Informacje dodatkowe:
  1. oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-02 12:14:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-02 12:14:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-02 12:14:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2060 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o naborze na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 01.10.2007 r.

Informacja o naborze na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra

Informuję, że w wyniku pierwszego etapu naboru na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, Komisja po przeprowadzonej analizie dokumentów aplikacyjnych i porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi, określonymi w ogłoszeniu o naborze z dnia 13 września 2007 r. do następnego etapu rekrutacji nie zakwalifikowała żadnej kandydatury z powodu niespełnienia wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu, a tym samym ww. nabór został nierozstrzygnięty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-10-02 12:10:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-10-02 12:10:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-10-02 12:10:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1933 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji