Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie
ogłasza
nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr
nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr
1. Wymagania w stosunku do kandydatów
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie
- Ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwo umyślne
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (administracyjne lub ekonomiczne)
- Doświadczenie, przy wykształceniu średnim min. 5 – letnie w zakresie zajmowanego stanowiska lub/i 3 letni staż pracy na stanowisku ds. Kadr w jednostkach oświatowych
- Biegła znajomość przepisów dotyczących ustawy z dnia 26 stycznia 1982 – Karta Nauczyciela, Ustawy o systemie oświaty oraz przepisów dotyczących ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, Ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz BHP,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań kadrowych (programy Word, Exel, SIO, Płatnik)
- Obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę
- Samodzielność i komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku
- Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników PSP w Zawadzie, PG w Przylepie, PSP w Przylepie oraz Gminnego Przedszkola w Przylepie
- Przygotowywanie dokumentów w oparciu o Kodeks pracy, Kartę Nauczyciela i inne akty prawne w zakresie zawierania umowy o pracę, trwania i rozwiązywania stosunku pracy
- Współpraca z ZUS-em w zakresie spraw pracowniczych
- Prowadzenie statystyki z zakresu spraw kadrowych – współpraca z GUS
3. Wymagane dokumenty:
- Curriculum vitae,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy i dokumentacja potwierdzająca wykonywanie obowiązków pracownika kadr,
- Kserokopie dokumentów potwierdzające referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o braku prawomocnego skazania o przestępstwa umyślne,
- Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie w/w stanowiska
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji,
- Kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty można składać w terminie do dnia 30.12.2007r. osobiście w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie w godz. 9.00- 13.00 lub listem poleconym na adres
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zawadzie
ul. Szkolna 24
66-001 Zawada
z dopiskiem: nabór na stanowisko specjalista ds. kadr
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zawadzie
ul. Szkolna 24
66-001 Zawada
z dopiskiem: nabór na stanowisko specjalista ds. kadr
5. Informacje dodatkowe:
- Telefon kontaktowy 0-68 3211268,
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,
- Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne, zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej szkoły,
- Oferty kandydatów, którzy nie spełnili wymogów zostaną komisyjnie zniszczone.
Pobierz dane XML Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr Drukuj informację Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dyrektor szkoły |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor szkoły |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-17 16:37:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-17 16:37:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-12-17 16:37:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1847 raz(y) |
Informacja - nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja - nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Informacja - nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-14 16:16:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-14 16:18:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-12-14 16:18:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1866 raz(y) |
ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 11.12.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami
w Urzędzie Gminy Zielona Góra
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1) wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezyjnym lub rolniczym, wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami lub wyższe administracyjne o specjalności zarządzanie nieruchomościami;
g) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o zamówieniach publicznych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
h) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
2) wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość,
e) umiejętność pracy w zespole.
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość,
e) umiejętność pracy w zespole.
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
9) kserokopia dowodu osobistego.
1) curriculum vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
9) kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
2008-01-04
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
1) termin:
2008-01-04
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-12-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-12-12 17:39:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-12-12 17:39:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-12-12 17:39:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1872 raz(y) |
ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 22.11.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami
w Urzędzie Gminy Zielona Góra
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie średnie lub wyższe - geodezyjne, rolnicze lub wyższe o specjalności gospodarowanie nieruchomościami ;
g) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o zamówieniach publicznych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
h) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego. - wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość,
e) umiejętność pracy w zespole.
2. Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
a) prowadzenie ewidencji gruntów,
b) zawieranie i rozwiązywanie umów dzierżawnych,
c) współpraca i korespondencja z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
7) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
9) kserokopia dowodu osobistego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin:
2007-12-07
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
1) termin:
2007-12-07
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami” - w godzinach pracy urzędu;
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację ogłasza nabór na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-11-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-11-23 09:46:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-11-23 09:46:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-11-23 09:46:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1895 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE SPRAW OBYWATELSKICH I OBRONNYCH W URZĘDZ[E GMINY ZIELONA GÓRA
Załączniki
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE SPRAW OBYWATELSKICH I OBRONNYCH W URZĘDZ[E GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE SPRAW OBYWATELSKICH I OBRONNYCH W URZĘDZ[E GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-11-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-11-10 09:09:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-11-10 09:09:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-11-10 09:09:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1896 raz(y) |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Załączniki
Pobierz dane XML Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-10-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-10-25 13:59:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-10-25 13:59:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-10-25 13:59:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1938 raz(y) |
nabór na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 02.10.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Zielona Góra
ogłasza nabór
na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych
w Urzędzie Gminy Zielona Góra
1.Wymagania w stosunku do kandydatów:
- wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
d) niekaralność za przestępstwo umyślne;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wykształcenie wyższe - kierunek administracja;
g) co najmniej półroczny staż pracy z tytułu zatrudnienia w administracji publicznej. Dopuszcza się również półroczny staż lub przygotowanie zawodowe odbyte w administracji publicznej na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ;
h) znajomość przepisów prawa w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
i) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego; - wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
b) samodzielność i komunikatywność;
c) wysoka kultura osobista;
d) umiejętność koncentracji i spostrzegawczość;
e) wskazana znajomość języka niemieckiego;
f) wskazane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
2.Podstawowy zakres zadań na stanowisku:
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego wraz z wymaganymi załącznikami oraz potwierdzeniem uiszczenia opłaty za wydanie dowodu osobistego;
- sprawdzanie zgodności danych zawartych we wniosku z danymi zawartymi w ewidencji ludności i aktach stanu cywilnego;
- obsługa programu komputerowego służącego do wprowadzania danych do Centrum Personalizacji Dokumentów;
- wydawanie dowodów osobistych;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i ewidencji związanych z wydawaniem, wymianą i utratą dowodów osobistych w tym kopert osobowych i rejestrów zgodnie z przepisami prawa, instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
- przekazywanie kopert osobowych do innych jednostek na terenie kraju oraz żądanie kopert osobowych z właściwych urzędów w przypadku wydawania dowodów osobistych osobom, które zmieniły miejsce zamieszkania.
3.Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy;
- referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne;
- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska referenta;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- kserokopia dowodu osobistego.
4.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- termin:
2007-10-16 - sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”oferta na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych” - w godzinach pracy urzędu; - miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5.Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML nabór na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację nabór na stanowisko referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-10-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-10-02 12:14:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-10-02 12:14:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-10-02 12:14:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2060 raz(y) |
Informacja o naborze na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 01.10.2007 r.
Informacja o naborze na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Informuję, że w wyniku pierwszego etapu naboru na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, Komisja po przeprowadzonej analizie dokumentów aplikacyjnych i porównaniu danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi, określonymi w ogłoszeniu o naborze z dnia 13 września 2007 r. do następnego etapu rekrutacji nie zakwalifikowała żadnej kandydatury z powodu niespełnienia wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu, a tym samym ww. nabór został nierozstrzygnięty.
Pobierz dane XML Informacja o naborze na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra Drukuj informację Informacja o naborze na stanowisko Referenta w Referacie Spraw Obywatelskich i Obronnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-10-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-10-02 12:10:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-10-02 12:10:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-10-02 12:10:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1933 raz(y) |