ˆ

Ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OGŁOSZENIE - dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej dla m. Zawada oraz tranzytu sieci wodnej pomiędzy Zawadą a Zieloną Górą

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 29 lipca 2010 r.
 
Nasz znak: RIT/7624/17-1/10
 
OGŁOSZENIE
 
 
Wójt Gminy Zielona Góra, działając na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w związku
z art. 49 oraz art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadamia, że na wniosek z dnia 20 lipca 2010 r. złożony przez Pana Roberta Rotha, reprezentującego Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji „EKOPROJEKT” Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Batorego 126A, działającej w imieniu gminy Zielona Góra, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej
dla m. Zawada oraz tranzytu sieci wodnej pomiędzy Zawadą a Zieloną Górą
, realizowanego przez gminę Zielona Góra.           
Strony postępowania mają prawo brać czynny udział w prowadzonym postępowaniu,
w szczególności mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym, a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy. Materiały dotyczące planowanego przedsięwzięcia dostępne są do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 402 w godz. 800-1600 w poniedziałki i 730-1530
od wtorku do piątku.
Jednocześnie Wójt Gminy Zielona Góra zawiadamia strony postępowania administracyjnego
o zwróceniu się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zielonej Górze o wyrażenie opinii w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-18 11:47:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-18 11:47:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-18 11:47:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3368 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 03 października 2012r.

 

RPP.6220.21.2012.EO

 
 
OGŁOSZENIE
 
 
Na podstawie art. 33 i art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Zielona Góra informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:
 
zalesienie działki nr 180 położonej w obrębie m. Jarogniewice, Gmina Zielona Góra.
 
  1. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zostało wszczęte dnia 16 sierpnia 2012r. na wniosek Pana Wojciecha Juścika.
  2. Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
  3. Informacje o wniosku i raporcie o oddziaływaniu na środowisko umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Wójta Gminy Zielona Góra pod numerem 325/2012 i 404/2012.
  4. Informuje się o:
  • możliwości zapoznania się z wnioskiem i raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 303 w godz. 8.00-17.00 w poniedziałki,  7.00-15.00 od wtorku do czwartku oraz 7.00-14.00 w piątki,
  • możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski składać można w terminie 21 dni od dnia wywieszenia ogłoszenia w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, a także za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres .
Uwagi i wnioski złożone po 21 dniach od ogłoszenia pozostawia się bez rozpatrzenia.
  1. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wydana zostanie przez Wójta Gminy Zielona Góra po rozpatrzeniu uwag i wniosków oraz po wcześniejszym zaopiniowaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zielonej Górze i po uzgodnieniu warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-04 08:08:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-04 08:08:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-04 08:08:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3369 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE budowie hali produkcyjno – magazynowej z częścią administracyjno – socjalną na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w Nowym Kisielinie na działce nr ewid. 399 w m. Nowy Kisielin, Gmina Zielona Góra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 24 września 2012r.
RPP.6220.12.2012.EO
OGŁOSZENIE

Działając na podstawie art. 38 i 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Zielona Góra informuje o podjęciu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
budowie hali produkcyjno – magazynowej z częścią administracyjno – socjalną na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w Nowym Kisielinie  na działce nr ewid. 399 w m. Nowy Kisielin, Gmina Zielona Góra.

1. Decyzja została wydana dla Pana Józefa Nowickiego, reprezentującego firmę Darstal Sp. z o.o. ul. Bananowa 5A/3, Zielona Góra.
2. Informacja o podjętej decyzji została umieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych
o dokumentach prowadzonym przez Wójta Gminy Zielona Góra na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko pod numerem 331/2012.
3. Z treścią decyzji i dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 303 w godz. 8.00-17.00 w poniedziałki, 7.00-15.00 od wtorku do czwartku, 7.00-14.00 w piątki.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielna Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielna Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-24 11:53:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-24 11:53:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-24 11:53:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2937 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra, obejmującego tereny położone w obrębie Drzonków.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 17 pkt 9 i pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 647), art. 39 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz uchwały Rady Gminy Zielona Góra Nr XV.122.2011 z dnia 17 października 2011 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra, obejmującego tereny położone w obrębie Drzonków wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i dokumentacją w dniach od 1 października 2012 r. do 22 października 2012 r. w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra, ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, pok. 300b w godzinach urzędowania.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu miejscowego odbędzie się w dniu 12 października 2012 r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi i wnioski do projektu planu miejscowego może wnieść każdy, kto kwestionuje ustalenia w nim przyjęte. Uwagi i wnioski można składać w formie pisemnej do Wójta Gminy Zielona Góra na adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy, pok. 300b oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 5 listopada 2012 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Zielona Góra.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-19 13:51:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-19 13:51:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-19 13:51:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2931 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

przebudowie i rozbudowie części parteru w budynku usługowym, położonym na działce ewid. 9/11, obręb 0012 Przylep, na terenie lotniska sportowego Aeroklubu OGŁOSZENIE Ziemi Lubuskiej przy ul. Skokowej 18, Gmina Zielona Góra.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 17 września 2012r.
RPP.6220.22.2012.EO
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Zielona Góra informuje o podjęciu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
przebudowie i rozbudowie części parteru w budynku usługowym, położonym na działce ewid. 9/11, obręb 0012 Przylep, na terenie lotniska sportowego Aeroklubu Ziemi Lubuskiej przy ul. Skokowej 18, Gmina Zielona Góra.
1. Decyzja została wydana dla Pana Artura Haładyna, Dyrektora Aeroklubu Ziemi Lubuskiej z/s w Przylepie przy ul. Skokowej 18.
2. Informacje o podjętej decyzji zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych
o dokumentach prowadzonym przez Wójta Gminy Zielona Góra na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko pod numerem 330/2012.
3. Z treścią decyzji i dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 303 w godz. 8.00-17.00 w poniedziałki, 7.00-15.00 od wtorku do czwartku oraz 7.00-14.00 w piątki.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-17 15:34:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-17 15:34:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-17 15:34:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2837 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE przebudowie drogi gminnej wraz z chodnikiem nr 007213F – ul. Skokowa w m. Przylep,

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 14 września 2012 r.
RPP.6220.24.2012.EO
OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Zielona Góra, działając na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w związku z art. 49 oraz art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadamia, że dnia 07 września 2012r. zostało wszczęte, na żądanie Pana Mariusza Olkisza, reprezentującego Biuro Projektowo-Realizacyjne OLPRO Mariusz Olkisz z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Dekoracyjnej, działającego w imieniu i na rzecz Gminy Zielona Góra, postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej wraz z chodnikiem nr 007213F – ul. Skokowa w m. Przylep, realizowanego przez Gminę Zielona Góra. Strony postępowania mają prawo brać czynny udział w prowadzonym postępowaniu,

w szczególności mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym, a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy. Materiały dotyczące planowanego przedsięwzięcia dostępne są do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, II piętro, pok. 303.
Jednocześnie Wójt Gminy Zielona Góra zawiadamia strony postępowania administracyjnego
o zwróceniu się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zielonej Górze o wyrażenie opinii w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-14 11:21:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-14 11:21:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-14 11:21:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2776 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Stary Kisielin gmina Zielona Góra wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY ZIELONA GÓRA

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Stary Kisielin gmina Zielona Góra
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 – tekst jednolity) oraz art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 – z późn. zm.) z a w i a d a m i a m o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Stary Kisielin gmina Zielona Góra wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i niezbędnymi dokumentacjami, w dniach od 3 września 2012 r. do 24 września 2011 r. w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, w pokoju nr 304, w poniedziałki w godz. od 1200 do 1700 oraz od wtorku do piątku w godz. od 900 do 1400.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami, w ww. projekcie zmiany planu miejscowego, odbędzie się w dniu 18 września 2012 r. w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, w Sali Obrad - pokój 300B na piętrze II o godz. 1000.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać do Wójta Gminy Zielona Góra, jako organu właściwego do rozpatrywania uwag i wniosków, w formie pisemnej na adres: ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, w pokoju nr 304 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 października 2012 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-21 12:51:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-21 12:51:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-21 12:51:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2532 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE budowa hali produkcyjno–magazynowej z częścią administracyjno–socjalną na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w Nowym Kisielinie na działce nr ewid. 399

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 14 sierpnia 2012r.
RPP.6220.12.2012.EO
OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 33 i art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Zielona Góra informuje o ponownym rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

budowa hali produkcyjno–magazynowej z częścią administracyjno–socjalną na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w Nowym Kisielinie na działce nr ewid. 399

1. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zostało wszczęte dnia 21 maja 2012r. na wniosek Pana Józefa Nowickiego, działającego na rzecz i w imieniu DARSTAL Sp. z o.o., ul. Bananowa 5A/3 z/s w Zielonej Górze.
2. Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
3. Informacje o wniosku, raporcie o oddziaływaniu na środowisko i jego uzupełnieniu umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Wójta Gminy Zielona Góra pod numerem 186/2012, 291/2012 i 321/2012.
4. Informuje się o:
- możliwości zapoznania się z wnioskiem, raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i uzupełnieniem raportu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 303 w godz. 8.00-17.00 w poniedziałki, 7.00-15.00 od wtorku do czwartku oraz 7.00-14.00 w piątki,
- możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski składać można w terminie 21 dni od dnia wywieszenia ogłoszenia w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, a także za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres .
Uwagi i wnioski złożone po 21 dniach od ogłoszenia pozostawia się bez rozpatrzenia.
5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wydana zostanie przez Wójta Gminy Zielona Góra po rozpatrzeniu uwag i wniosków oraz po wcześniejszym zaopiniowaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zielonej Górze i po uzgodnieniu warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Kubicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Kubicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-14 13:42:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-14 13:42:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-14 13:42:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2600 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Objazd dla linii autobusowych MZK nr "25" i "26" związny z budową ronda w Nowym Kisielinie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-08 14:33:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-08 14:48:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-08 14:48:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2559 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE przebudowie drogi gminnej nr 007209F na odcinku Stożne do drogi powiatowej nr 1187F, realizowanego przez Gminę Zielona Góra.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 20 czerwca 2012r.
RPP.6220.10.2012.EO
OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Zielona Góra, działając na podstawie art. 85 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), zawiadamia strony postępowania oraz pozostałych zainteresowanych o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
  • przebudowie drogi gminnej nr 007209F na odcinku Stożne do drogi powiatowej nr 1187F, realizowanego przez Gminę Zielona Góra.

1. Decyzja została wydana dla Pana Pawła Stefańczyka, reprezentującego Biuro Usług Drogowych z siedzibą w Krośnie Odrzańskim przy ul. C.K. Norwida 2, działającego w imieniu i na rzecz Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra.
2. Informacje o podjętej decyzji zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych
o dokumentach prowadzonym przez Wójta Gminy Zielona Góra na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko pod numerem 248/2012.
3. Z treścią decyzji i dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze, pok. 303 w godz. 800-1700 w poniedziałki, 700-1500 od wtorku do czwartku i 700-1400 w piątki.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Zielona Góra
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-02 08:29:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-02 08:32:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-02 08:32:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2419 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji